1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Latest Reviews

  1. Martin001
    Martin001
    5/5,
    Verzió: v0.9.28a_1.27
    Egyszerűen nagyszerű lett a mod, de az automata kapuk egy kicsit maradhatnának tovább nyitva mert elindulok már csak az utolsó két keréknek kéne kint lenni és elkezdi visszazárni és emiatt 50% károsodás a rakományon. Ha tudnátok orvosolni a problémát a következő frissítésre örülnék neki. De amint mondtam nagyon jó lett a mod
  2. Tamás Bihari
  3. KissTrucker
  4. Tamás Bihari
    Tamás Bihari
    4/5,
    Verzió: v0.9.28a_1.27
    Nagyon király lesz ha kész lesz ;) hangulat lvl999999, pályán illesztési hibák azért vannak, egy-két helyen pedig megakadtam az autópályát keresztező hidak aljában (erről képet is fogok küldeni), zavaróbbak viszont az AI-k: igen bután járják útjukat egy-két már piros lámpán keresztül valamint a városokban kereskedéseknél ha az odavezető úton a közelben (bocs a fogalmazásért.... xD) lámpa van akkor meg áll a bejárata előtt satufékkel (én meg megyek át rajta mert 20t nem áll meg olyan könnyen) holott még a lámáig elfér 4-5 kocsi. A sebesség korlátozásos problémát megértem (még ha idegesítő is) azt írtad is hogy sűrűn változnak az utak definíciói így ezek is.

    MINDENT ÖSSZEVETVE: Nagyon szép munka, de egy emberre szerintem rengeteg és ez valamilyen szinten meglátszik. 4/5! Sok sikert a továbbiakban! :)
  5. Gaál Gergely
    Gaál Gergely
    5/5,
    Verzió: v0.9.28a_1.27
    Sziasztok!

    Minden tiszteletem a fejlesztőké! Példát vehetne az SCS hogyan is kel map-ot csinálni. Mikor még nem volt tudomásom erről a mapról nem győztem kv-t inni olyan unalmasak voltak az utak az eredetin. Kínomban már a multiplayerben kerestem a boldogságom, hátha valami retardált el akar gázolni menet közben. :) De itt.... :D Itt oda kell figyelni mindenre, nem az a fő szempont hogy tövig nyomjam a gázt és azt hogy mi a kamion végsebessége, mert annyira ingerszegény. Itt vékonyak az utak, nagy a forgalom, oda kell figyelni az út szélén álló autókra, kamionokra. Imádom!!

    De az agyon dicsérgetés mellett egy apró kritikát is megemlítenék amit építőjellegűnek és viccesnek szánok. :) Sárbogárd és Dunaföldvár közötti útszakaszon 26db rendőrt számoltam meg. :D Igazi rendőrállammá nőtte ki magát a map.
    A vadak átfutnak az úttesten de nem tudom őket elütni, átfut a kamionon. Felesleges elemnek érzem. :)

    Csak így tovább srácok, ez egy remekmű!

    Kedvem lenne segíteni, de nem vagyok programozó. ;) Hajrá Ajka-Veszprém-Szfvár útvonal. Hajrá srácok!!!!
  6. Tamás Bihari
    Tamás Bihari
    5/5,
    Verzió: 2014-10-26
    Csak azért az 5 csillag mert jó ötlet, csak ráférne egy kis update :D (az előttem kommentelőnek: azért jön be csak kettő mert a forráslinkek elavultak ---> frissíteni kell őket.).
  7. mtr1982
    mtr1982
    5/5,
    Verzió: v0.9.28a_1.27
    hatalmas,szeretek csavarogni rajta sokadjára is.Csak így tovább hajrá
  8. Daisy Lonestar
    Daisy Lonestar
    4/5,
    Verzió: v0.9.28a_1.27
    Az igazságérzetem megköveteli hogy én is írjak egy értékelést az előző "mélyelemzés" után, nem is feltétlenül annak tartalma hanem sokkal inkább stílusa miatt.

    Tökéletes a Hungary Map? Nem, mert nincs tökéletes mod ahogyan játék sem (ezért is nem adok rá öt csillagot holott ha csak Frank és Indián56 törekvéseit nézném simán megérdemelné a maximális értékelést a mod).

    Van hova fejlődnie? Persze, de fejlődik is elvégre az ég szerelmére, 0.9.28 a verziószám, tehát nincs kész így természetes hogy vannak benne a játékosok által talált hibák!! Ha Frank pedig nem foglalkozna ezekkel akkor nem lenne hibajelentő téma sem a fórumon gondolom!

    Jogosak az építő jellegű kritikák lent? Technikailag igen, ugyanakkor a tálalása nagyon nyers és igazságtalan ami figyelmen kívül hagyja a fórumon és a letölthető mélyinterjúban is megfogalmazott körülményeket. Ezt az ambiciózus méretarányú és az alap térképnél valósághűbb pályát egy lelkes amatőr modder építi autodidakta módon szívvel-lélekkel, kizárólag a szabadidejében. Nincs mögötte segítő nagy csapat (mint a "PROMODS"-nál, így nagybetűvel hogy Mercis is értse), nincs szoros támogatás az SCS Software fejlesztőinek részéről, és a kevés közösségi adományt leszámítva még pénzt sem lát belőle az alkotója, viszi a költségeket semmint hozná (főleg mert a "PROMODS"-zal ellentétben semmilyen fizetős lehetőség nincs a maphoz), pár kivételtől eltekintve pedig a sajtó sem találja valamiért említésre méltónak.

    Ilyen körülmények között tehát szerintem nem meglepő ha vannak rajta szembetűnő hibák, az viszont sokkal inkább hogy kevés, és hogy Frank elhivatottsága egy olyan fantasztikus hangulatú pályát eredményez már most is, ami ha technikailag nem is feltétlenül de hangulatában könnyen egy ligában van a nagy külföldi munkákkal (PROMODS, ugye).

    Frank007, indián56, és mindenki aki teszteléssel/fejlesztéssel segíti a projektet: köszönöm nektek ezt a fantasztikus magyar terepasztalt és minden jót kívánok nektek! Amint megkapom az új bankkártyám és lesz Paypal fiókom, megpróbálok kicsit adakozni is a közösbe. :)
  9. KopaszMercis
    KopaszMercis
    3/5,
    Verzió: v0.9.28a_1.27
    A rengeteg ötcsillagos értékelés meg fórumos dicséret miatt nagy elvárásokkal álltam neki a mapnak végül viszont csalódnom kellett. A kommentem így egyszerre értékelés és építő jellegű kritika, remélem megfogadjátok a benne írtakat.

    Ami nagyon jó a pályán:

    - A hangulata meg hogy tényleg felismerni a valós területeket.
    - A hungarikum épületek, járművek, pályaelemek. Sokat hozzátesznek a hazai érzéshez.
    - A méretarány, és miatta a nagyobb városok.
    - Trükkös zsúfolt telephelyek. Lehet izzadni a parkolásnál.

    Ami viszont nem jó, az a megvalósítás és a minőség, amin elcsúszik a hangulat is:

    - Rengeteg az illesztési hiba és a "pályalyuk". Új játékot kezdve a kamera rögtön lebegő épületeket meg a Dunán lévő lyukakat mutatott (bíztató kezdet), de menet közben is látni lyukakat a terepen, pl. az útpadka és a talaj között sok helyen. Javaslom hogy nézzétek át a kezdőhelyekhez kötődő újjáték-kamerákat és javítsátok a pályát annak megfelelően.

    - Gondolom ezek miatt az illesztési hibák miatt van, hogy a forgalom is hülyébb a megszokottnál. Rendszeresen vált a sávomba a mellettem haladó autó/kamion (kitúrva így a sávomból) vagy kanyarodik elém halálnyugodtan telezöld kereszteződésben (és a csattanás után persze engem basz meg a rendőr). Ilyen hibákkal nem találkoztam a játék Európa térképén és a PROMODSon sem, szóval csak a maphoz kötődhet.

    - Alig van sebességkorlátozás. Például Budapesten belül a város 90%-ára nem ír korlátot a GPS (megy is az AI mintha autópályán repesztene), a maradék 10%-nál meg váratlanul beüt az 50-es limit. Ott meg repül is a büntetés mert ugye nem vagyok hülye és nem akarom hogy az AI mindig nekem jöjjön, szóval nyomom én is lakott területen belül ahogy ők. A fórumon olvastam hogy vannak bétatesztereitek, javaslom hogy eresszetek rá néhányat a mapra hogy kigyomlálják ezeket a hibákat.

    - Az út menti épületek jó része ocsmány alacsony felbontású textúrákat kapott, nem szépek. Külön minősített eset a nagykörút, ahol a villamossíneken látni az alattuk villogó sávelválasztókat és zebrafestéseket. Nem tudom ezek javíthatók-e de az utak mellé jobb lenne kidolgozottabb épületeket leraknotok, a gépigény már anélkül is elég magas szóval ez nem osztana szorozna.

    - Rengeteg a statikus jármű. A vonatok, villamosok, hévek zöme mozdulatlan, ami nem lenne annyira baj ha megállókban állnának, de a zömük töltésen vagy felüljárókon csövezik ami elég hülyén néz ki. Javaslom hogy ezek álljanak megállókban.

    - A pesti forgalomban csak volánbuszok vannak, abból viszont rengeteg, BKV-s Ikarusok csak a megállókban állnak. Gondolom be lehet állítani hogy a volánosok helyett BKVs vasakat generáljon a játék. A buszok modellje szintén nem a legjobb, kéne rájuk egy jobb textúra meg némi bumpmap, kb. úgy néznek ki mintha kartonpapírból hajtogatták volna őket.

    - A telephelyek és az utcák tobzódnak a gazban (nem tudom ez szándékos-e, de ha igen akkor rossz ötlet volt bennhagyni őket mert hülyén néznek ki a tükörsima aszfalton, szerintem távolítsátok el őket). A kisvárosoknál-falvaknál még rosszabb a helyzet, járda hiányában pl. Budaörs vagy Martonvásár valami mucsai zsákfalunak néz ki azzal a csomó gazzal a házak-boltok körül. Le kéne aszfaltozni az utcákat mint a játék Európa pályáján.

    - Tetszik hogy óvatosan kell haladni a telephelyeken, de az nem tetszik, hogy a raktárházak úgy néznek ki, mintha egy kisgyerek széthagyta volna a matchboxait. A valóságban picsán rúgnák az összes teherautóst akik az út mellett belógva otthagyják a kamionokat. Az pedig teljesen illúzióromboló hogy a lámpaoszlopok sokszor a bejárati kapuval szemben vagy a rakodóállások előtt állnak a tér közepén, gondolom hogy legyen elég kerülnivaló. Meg lehet csinálni egy zsúfolt placcot úgy is hogy élethű marad, ezekre figyeljetek oda.

    - Az embereken simán át lehet menni mintha szellemek lennének (gondolom ez a játékból adódik, de akkor rakjátok őket elérhetetlen helyre, mert ez így nagyon illúzióromboló). Az utcákon meg egyszerűen eltűnnek a járdákról vagy a semmiből kerülnek elő, gondolom túl sok embert raktok le egyszerre a járdára az út mellé.

    - A pályahatárokat nem jelzi áttetsző fal, így aki figyelmetlen, simán kieshet a mapról, főleg mert a pályavégi lyukak sokszor nagyon közel vannak a vezethető területektől. A pályavégeknél "jobb" esetben van bokortextúra (ami nem szép, de legalább jelzi hogy vége a mapnak), rosszabb esetben meg semmi. A még készülő területeket sem zárja el semmi a játékosoktól, simán rá lehet hajtani a kopár részekre, ez nagyon illúzióromboló és amatőr hatást kelt. Nem véletlenül használ az Európa-map és a PROMODS pályahatárjelzéseket, használjátok ti is azokat a jelenlegi csúnya megoldások helyett, jobb lesz sokkal az összhatás. Emellett rejtsétek el jobban a pályavégeket hogy ne legyenek szem előtt, például rakjatok be a láthatatlan fal mögé egy T-kereszteződést ahogy a játék hivatalos pályáján is csinálják.

    A négy pozitívum, a bétaállapot, és az egyemberes meló miatt 3/5-re értékelem a mapot. Másodligás pálya a ProMods + RusMap mögött, amin a lelkesedés jobban kiüt mint a hozzáértés. Javaslom hogy új területek hozzáadása helyett inkább a meglévők javításán-befejezésén dolgozzatok a fenti javaslatok szerint. Sok sikert!
    1. frank007
      A feltöltő válasza
      Szia! Köszi az értékelést és a hozzászólást! Még ha ilyen tudálékosra is sikeredett...gondolom ilyen a stílusod, de hát minden ember más! :)
      Áruld el légyszi, hogy hogy kerültél te az új területekre, illetve pályavégekre, mert a GPS biztos nem irányított téged oda. Szerintem az, hogy semmit nem rakok a pályáról kivezető utakra még mindig sokkal jobb, mint a SCS ill. a Promods villogó "akadályai", vagy a valóságban te találkoztál már ilyenekkel?
      Pályahibák vannak, lesznek is. A járdaszegélyeket a jövőben másképpen fogom megoldani, de most is szinte mindenhol van egy talaj darab a föld alatt, ahol nem pontosan illeszkedik a járda vége, szóval biztos nem sok helyen látsz "lyukakat".
      A telephelyeket direkt bonyolítottam meg egy kicsit, azért van annyi minden "szétpakolva". Viszont az fel sem merült bennem, hogy lesz valaki, aki áthajt az embereken. Ha kikerülöd őket, észre sem fogod venni, hogy nem lehet beléjük ütközni...vagy játssz a GTA-val, ott még el is ugrálnak előled, ha tudnak! :)
      Ettől függetlenül értékelem a megjegyzéseidet és remélem,miután visszatérsz a Promods álltalad agyondicsért térképéhez, elfeledkezel a Hungary map rengeteg hibájáról és ocsmány megvalósításáról! Üdv! :)
  10. Molnár Tamás
    Molnár Tamás
    5/5,
    Verzió: 2017-06-04
    Megadom a maximumot ezzel értékelem a hatalmas munkát.Egy gondom azért lenne. Konkrétan nem tudom hogy nálam van e úgy de a legújabb verzió dobálja a sebesség kijelzést.Sokszor a leg lehetetlenebb helyeken bedobja a 70-est máskor meg semmit se ad fel a navigációra.Ezt az előző változatnál nem tapasztaltam. A másik meg hogy szerintem kissé túlzó lett a forgalom sokszor egy kereszteződés kész katasztrófa. Csak szabálytalanul lehet kihajtani. Ez már szerintem átesés a ló túlsó oldalára. Kevesebb is elég lenne.Egyébként köszönjük a szép munkádat.
    1. indian56
      A feltöltő válasza
      Üdv!
      Köszönjük az értékelést. Ami a sebességkorlátozás-kijelzést illeti, sajnos ez Nekünk is sok gondot okoz, mert az SCS az újabb és újabb fejlesztések miatt időnként megváltoztatja az utak definícióját és ez nagyban befolyásolja a sebességhatárok kijelzését. Próbáljuk megoldani a problémákat, de ez nem mindig egyszerű!
  11. Molnár Tamás
    Molnár Tamás
    5/5,
    Verzió: v0.9.28a_1.27
    Megadom a maximumot ezzel értékelem a hatalmas munkát.Egy gondom azért lenne. Konkrétan nem tudom hogy nálam van e úgy de a legújabb verzió dobálja a sebesség kijelzést.Sokszor a leg lehetetlenebb helyeken bedobja a 70-est máskor meg semmit se ad fel a navigációra.Ezt az előző változatnál nem tapasztaltam. A másik meg hogy szerintem kissé túlzó lett a forgalom sokszor egy kereszteződés kész katasztrófa. Csak szabálytalanul lehet kihajtani. Ez már szerintem átesés a ló túlsó oldalára. Kevesebb is elég lenne.Egyébként köszönjük a szép munkádat.
  12. RononDexHun
    RononDexHun
    5/5,
    Verzió: v0.9.28a_1.27
    Köszönöm a készítőknek a munkájukat.Hatalmasan jó a map.
    Érdeklődnék mikor kerülnek új városok is be.például tápiószele és környéke.ez még erősen Pest megye.választ előre is köszönöm.